דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח הגדלת חזה - כל החידושים ולמי זה מתאים? 

מאת    [ 23/08/2010 ]

מילים במאמר: 675   [ נצפה 1957 פעמים ]

ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הפופולאריים במחוזותינו. הניתוח, אשר הופך להיות הניתוח הפלסטי מספר אחת לנשים ולנערות עבר שינויים וגלגולים רבים מאז הפעמים הראשונות בהן בוצע. למעשה, מאז אותו היום, בו צפו מיליוני עיניים בפמלה אנדרסון רצה על החוף עם בגד ים אדום וחזה שופע, שלא היה שם קודם, עבר הניתוח שינוי גדול הן מבחינת קהל היעד והן מבחינת ההליך הרפואי אשר השתכלל וכיום משאיר הרבה פחות צלקות מאשר בעבר.

למי מתאים ניתוח הגדלת חזה?

נתחיל מאמירה כוללנית - ניתוח הגדלת חזה מתאים לכל בחורה או אישה אשר מרגישה כי החזה שלה קטן מידי עבורה וברצונה להגדילו מסיבה זו או אחרת.

בעבר, נראה היה שניתוח הגדלת חזה מיועד בעיקר לבחורות אשר רצו להתקדם ולהיכנס לעסקי הפרסום, המשחק או הדוגמנות וראו בחזה שופע את כרטיס הכניסה. למען האמת נראה שהן לא טעו, אידיאל היופי הנשי של סוף שנות השמונים ושנות התשעים אכן כלל נשים שופעות, מעין ברביות, שפעמים רבות החזה שלהן היה גדול משמעותית ביחס לשאר הפרופורציות בגוף.

כיום, לשמחת רבים, השתנה אידיאל היופי ונשים הפכו להיות נשיות. מה זה אומר? שבכדי להתפרסם או לתפוס משרה נחשקת על האישה להיות טבעית וגם אם היא מגדילה את החזה היא עושה זאת בהתאם לפרופורציות גופה ולא פורצת אותן. השינוי באידיאל היופי הביא איתו שינוי בקהל היעד של הניתוח - במקום שחקניות / דוגמניות בלבד אשר בעבר היו מבקשות לעבור אותו, כיום עוברות אותו נשים רבות בכל הגילאים אשר כל שהן שמבקשות זה להרגיש יותר טוב עם עצמן ללא קשר לשאיפות מקצועיות.    

אם נחפש הגדרות רפואיות לקהל היעד האולטימטיבי של ניתוח הגדלת חזה נמצא נשים צעירות- שסובלות מתת התפתחות של החזה, נשים אחרי לידות- שמבקשות להחזיר את החזה שאבד וכן נשים אשר זקוקות לחזה גדול מסיבות מקצועיות. רק נציין כי גיל האישה חשוב ומומלץ לחכות עם הניתוח עד לסיום גיל ההתבגרות. 

ניתוח הגדלת חזה - התקדמות ההליך הרפואי

כמו בכל דבר, גם כאן הזמן עושה את שלו וההתקדמות הכללית ברפואה הכירורגית לא דילגה על התפתחות ההליכים ברפואה הפלסטית. השינוי המשמעותי ביותר מבחינת הלקוחות של ניתוח הגדלת חזה הוא העובדה שהליכי ניתוח חדשים פותחו, שתלי הסיליקון אשר מוחדרים לשד במהלך הניתוח התקדמו והשתנו והפכו להיות בטוחים יותר ובעלי מגע טבעי יותר, הצלקות אשר נשארו בעבר לאחר הניתוח מוסתרות היום ושיטות הניתוח השונות עושות כל שביכולתן לטשטש את מיקום הצלקת ולהשאיר את הבחורה עם חזה אשר נראה טבעי וללא זכר לניתוח. 

בנוסף, מלבד ניתוח הגדלת חזה פותחו עם השנים ניתוחים משלימים נוספים ליצירת מראה של חזה גדול יפה ואסתטי, כניתוח הרמת חזה וכן כיום נעשה שימוש במגוון חומרי מילוי לשתלים, ולא רק סיליקון (למרות שזהו עדיין השתל הפופולארי ביותר).

קצת על ניתוח הגדלת חזה - ההליך הניתוחי כיום

לאחר שהחלטת שאת מעוניינת בהגדלת חזה תפגשי עם רופא מנתח אשק יסביר לך במפורט על הניתוח הגדלת החזה שאת עומדת לעבור, על השיטות השונות ואפשרויות הבחירה שעומדות בפניך (אזור החתך, גודל השתל) ועל הסיכונים ותופעות הלוואי של הניתוח. בנוסף, תעברי מספר בדיקות בריאות כלליות. בפגישה זו גם תבחרי יחד עם המנתח הפלסטי את גודל השתלים אשר יוחדרו לשדיים, משמע, את גודל החזה החדש שלך.

הניתוח עצמו מתקיים תחת הרדמה מלאה ואורך בין 40 דקות לשעה וחצי. במהלכו המנתח יבצע חתך במקום בו קבעתם ודרכו יפריד את הרקמות ויצור כיס לשתל הסיליקון. לאחר החדרת השתלים ובדיקה שהשדיים סימטריים יתפור המנתח את החתך תוך מאמץ למזער את הצלקת שתישאר. עם סיום הניתוח נחבשים השדיים בחזיית ספורט או חבישת לחץ אשר שומרת עליהם מחשש לזיהומים ומקבעת אותם.  

לאחר התאוששות תוכלי לחזור לביתך לתקופת החלמה אשר בסיומה תוכלי להתפאר בחזה גדול יותר בעל מראה טבעי. 

 

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב